۱۹ خرداد ۱۳۹۲، ۱۳:۳۳

سرهنگ امیدی خبر داد:

آغاز طرح تابستانه پلیس راهور با هدف ارتقاء انضباط ترافیکی

آغاز طرح تابستانه پلیس راهور با هدف ارتقاء انضباط ترافیکی

اراک - خبرگزاری مهر: رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان مرکزی از اجرای طرح تابستانه پلیس با هدف ارتقاء انضباط ترافیکی در استان خبر داد.

سرهنگ ابوالفضل امیدی در گفتگو با خبرنگار مهر در اراک با اشاره به آغاز طرح تابستانه پلیس راهور استان مرکزی که از 18 خرداد ماه جاری آغاز شده است، گفت: ارتقاء ‌انضباط ترافیکی از جمله مهمترین برنامه های پلیس در طرح تابستانه است که با بهره گیری از تمام توان و ظرفیت پلیس در سطح استان به مرحله اجرا گذاشته می شود.

وی با بیان اینکه این طرح تا پایان فصل تابستان با بهره گیری از نیروهای کمکی و افزایش گشت های کنترل نامحسوس پلیس راهور دنبال می شود، افزود: برخورد با تخلفات حادثه ساز، برخورد با موتور سیکلت سواران فاقد کلاه ایمنی و برخورد با وانت بار ها و خوردروهای ویژه بار که در قسمت مخصوص بار، مسافر حمل می کنند، در اولویت است.

طرح تابستانه پلیس امسال طی دو مرحله اجرا می شود

سرهنگ امیدی در بخش دیگری از سخنانش به مشارکت شهروندان در اجرای این طرح با پلیس تاکید کرد و ادامه داد: مشارکت شهروندان پلیس را در هر چه بهتر برگزار شدن این طرح یاری می کند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان مرکزی در ادامه با بیان اینکه طرح تابستانه پلیس امسال طی دو مرحله اجرا می شود، گفت: تعطیلات تابستانی به دلیل پایان کار مدارس زودتر از سال های گذشته آغاز شده و پلیس راهور نیز طرح تابستانه امسال را از 18 خرداد ماه آغاز کرده است.

وی با اشاره به این که ماه مبارک رمضان نیز مصادف با تعطیلات تابستانی است، اظهار کرد: طرح پلیس راهور استان مرکزی طی دو مرحله در سال جاری اجرا می شود که مرحله دوم این طرح از 18 مرداد آغاز و تا 31 شهریور ادامه دارد.
 

کد خبر 2072114

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha